Jag har precis skrivit av mig känslor & tankar på världens bästa forum (♥) & nu har jag en ångestklump i magen. Det var jobbigt att dra upp gamla saker, men jag var tvungen att få ur mig allting & jag ville inte skriva här på bloggen, jag ville att det skulle vara iallafall lite privat, även om jag behöver få lite råd & liknande. Folket på det forumet litar jag på, de har funnits i mitt liv länge.

Det ska bli så skönt att träffa Beatch & prata ut med henne. Kanske har hon några bra råd/tips till mig så att jag kan lugna ner mig? Om inte annat så får jag något annat att tänka på ett tag. 

Förresten, citat:
Nemi hoppar upp på vardagsrumsbordet & dricker Jespers kaffe.
Jesper: Du får inte dricka mitt kaffe!
Isa: Då blir hon ännu mer speedad.
Jesper: Då går hon på turbofart.

Nemi hoppar upp på bordet & försöker sno mer kaffe. Envis liten jäkel,
♥.

Kommentera

Publiceras ej