Halvligger i sängen & tittar på Ghost Whisperer samtidigt som jag försöker komma på vad jag ska skriva. Det går väl sådär, haha.

Idag har jag & mammi iallafall träffat min läkare & hon bad om ursäkt för att hon inte ringde tillbaka när mamma hade frågor angående min medicin. (Jag valde att sluta med Ergenyl utan att diskutera med en läkare då den gjorde att jag gick upp i vikt & magen svullnade.) Men jag tycker fortfarande att det är dålig stil eftersom mamma lämnade ett gäng meddelanden + att jag bad psykologen säga till läkaren flera gånger. Men nu har vi (mamma) sagt vad vi (hon) tycker.
Det bestämdes iallafall att jag ska sänka Abillify & så småningom (om det blir som jag vill) sluta helt med den. Då blir det en medicin mindre iallafall & det är alltid bra.

Efter samtalet gick jag & mammi ner på stan, där jag köpte en kalender & ett par gå-ut-gå-skor. Vi åt även pasta, pratade om allt möjligt (som vanligt) & hade det trevligt. Träffade Tobbe & Pierre också.

& nu tittar jag på NCIS. Fick byta kanal eftersom de bestämde sig för att visa Jerry Springer efter Ghost Whisperer. Inte direkt my cup of tea om man säger så. Jag förstår mig inte på det programmet, det är bara en massa konstiga ämnen som tas upp, typ "Jag har sex med min bror/syster". Helt sjukt. Verkligen inget jag är intresserad av. Usch.

Kommentera

Publiceras ej