Idag vaknade jag alldeles för sent, känns det som. Runt halv fem ungefär. Men det är söndag & då är det bara skönt att få sova bort dagen för söndagar är så fruktansvärt tråkiga! Allting är stängt & det är tråkiga program på tv. Dessutom: det händer ingenting!
Vad tycker ni om söndagar?

Idag är mitt rum dessutom svinkallt. Jag sitter i mysbyxor, tjocktröja & täcke över benen & fryser nästan ändå, trots att fläkten är avstängd. Kanske det äntligen börjar bli lite svalare? Jag hoppas det, jag klarar inte av den äckliga hettan! Jag får panik när det är bastuvarmt, kan inte andas & vet inte vart jag ska ta vägen.

Imorgon kommer iallafall att bli en roligare dag för jag ska äntligen få träffa min Beatch! Det ska bli så skönt att få prata med henne, för det har hänt en del som jag behöver råd om, & hon känner mig såpass bra att hon förhoppningsvis kan komma med bra råd. Om inte annat så får jag ösa ur mig allting & höra hennes åsikt om det. Vi ska antagligen köpa take away & sätta oss på något mysigt ställe & bara prata & vara. Mysigt värre! Jag saknar min Beatch, ♥.
Så, note to self: 13.00 imorgon, träffa Beatch.

Kommentera

Publiceras ej