Idag fyller min söta lillasyster 7 hela år & jag tycker att vi alla kan säga Hipp hipp hurra!
I mina ögon kommer hon nog alltid att vara den där lilla 2-åringen som hon var när jag bodde hemma hos pappa, 2-åringen som tultade runt, la sig under min säng & dansade till metal. Det känns helt galet att hon fyller 7 år idag, hon har blivit stor så fort! Vart tar tiden vägen egentligen?

Jag tänkte att jag skulle försöka ringa lite senare & säga grattis till henne & så ska jag försöka fixa med hennes present, vilket jag inte gjorde igår eftersom jag kände mig så otroligt trött bara jag tittade på datorn. Imorgon får jag pengar & om jag har råd så ska jag köpa det där till henne som jag har funderat på ett tag. Vi får se hur det går.

I vilket fall som helst; Grattis på 7-årsdagen, Moa!

1 kommentarer

Alice

18 Jul 2010 15:10

Stort grattis till henne! Hipp hipp hurra! :D

Kommentera

Publiceras ej